Ramowy plan dnia
dziecizfatimy.pl

RRamowy plan dnia w Przedszkolu im. Świętych Dzieci z Fatimy.



godz. 7:00

  • „Jak miło się spotkać” – schodzenie się dzieci, zabawy dowolne wybranymi zabawkami.
  • „Czy pamiętasz?” – praca indywidualna z dziećmi, utrwalenie zdobytych wiadomości, rozwijanie uzdolnień, rozbudzanie zainteresowań, niwelowanie lub zmniejszanie trudności.
  • „Chcę być silny i zdrowy, dlatego codziennie ćwiczę” – zestaw zabaw i ćwiczeń porannych.
  •  Zabiegi higieniczne w łazience, przygotowanie do śniadania.

godz. 8:15

  • Poranna toaleta i przygotowanie do śniadania

godz. 8:30

  • „A teraz coś dla brzuszka” – śniadanie

godz. 9:00

  • „Jesteśmy małymi odkrywcami i badaczami” – zajęcia dydaktyczne kierowane przez nauczyciela, różnorodna działalność dziecka indywidualna, zespołowa lub grupowa, eksperymentowanie, badanie, doświadczanie, poznanie wierszy, piosenek, tańców, technik plastyczno – konstrukcyjnych.

godz. 10:30

  • „Ach! Jaki piękny jest ten świat” – spacery, wyjścia, obserwacje, zbieranie skarbów do kącika przyrody, zabawy w ogrodzie przedszkolnym, budzenie zaciekawienia otaczającym światem, zabawy ruchowe z całą grupą.

godz. 11:30

  • Zabiegi higieniczne w łazience, przygotowanie do obiadu

godz. 11:45

  • „Małe co nieco dla brzuszka” – obiad

godz. 12:15

  • „Czas na chwilę relaksu” – odpoczynek w formie leżakowania, słuchanie bajek i muzyki.

godz. 14:00

  • „A teraz coś dla brzuszka”- podwieczorek

godz. 14:30

  • „Szalone pomysły” – tworzenie okazji do działań twórczych (manipulowanie, przekształcanie), z wykorzystaniem różnych technik plastycznych i technicznych, zajęcia umuzykalniajace
  • „Czy wiesz? Czy pamiętasz?” – praca indywidualna z dziećmi, utrwalenie zdobytych wiadomości, rozwijanie uzdolnień, rozbudzanie zainteresowań, niwelowanie lub zmniejszanie trudności
  • „W zdrowym ciele, zdrowy duch” – zabawy w ogródku przedszkolnym, zabawy i ćwiczenia ogólnorozwojowe.
  • „W naszych ulubionych kącikach” – swobodne zabawy w kącikach zainteresowań

godz. 15:00-16:00

  • Rozchodzenie się dzieci do domu, indywidualne rozmowy nauczycieli i opiekunów z rodzicami.