RRamowy plan dnia w Przedszkolu im. Świętych Dzieci z Fatimy.
godz. 7:00
- „Jak miło się spotkać” – schodzenie się dzieci, zabawy dowolne wybranymi zabawkami.
- „Czy pamiętasz?” – praca indywidualna z dziećmi, utrwalenie zdobytych wiadomości, rozwijanie uzdolnień, rozbudzanie zainteresowań, niwelowanie lub zmniejszanie trudności.
- „Chcę być silny i zdrowy, dlatego codziennie ćwiczę” – zestaw zabaw i ćwiczeń porannych.
- Zabiegi higieniczne w łazience, przygotowanie do śniadania.
godz. 8:15
- Poranna toaleta i przygotowanie do śniadania
godz. 8:30
- „A teraz coś dla brzuszka” – śniadanie
godz. 9:00
- „Jesteśmy małymi odkrywcami i badaczami” – zajęcia dydaktyczne kierowane przez nauczyciela, różnorodna działalność dziecka indywidualna, zespołowa lub grupowa, eksperymentowanie, badanie, doświadczanie, poznanie wierszy, piosenek, tańców, technik plastyczno – konstrukcyjnych.
godz. 10:30
- „Ach! Jaki piękny jest ten świat” – spacery, wyjścia, obserwacje, zbieranie skarbów do kącika przyrody, zabawy w ogrodzie przedszkolnym, budzenie zaciekawienia otaczającym światem, zabawy ruchowe z całą grupą.
godz. 11:30
- Zabiegi higieniczne w łazience, przygotowanie do obiadu
godz. 11:45
- „Małe co nieco dla brzuszka” – obiad
godz. 12:15
- „Czas na chwilę relaksu” – odpoczynek w formie leżakowania, słuchanie bajek i muzyki.
godz. 14:00
- „A teraz coś dla brzuszka”- podwieczorek
godz. 14:30
- „Szalone pomysły” – tworzenie okazji do działań twórczych (manipulowanie, przekształcanie), z wykorzystaniem różnych technik plastycznych i technicznych, zajęcia umuzykalniajace
- „Czy wiesz? Czy pamiętasz?” – praca indywidualna z dziećmi, utrwalenie zdobytych wiadomości, rozwijanie uzdolnień, rozbudzanie zainteresowań, niwelowanie lub zmniejszanie trudności
- „W zdrowym ciele, zdrowy duch” – zabawy w ogródku przedszkolnym, zabawy i ćwiczenia ogólnorozwojowe.
- „W naszych ulubionych kącikach” – swobodne zabawy w kącikach zainteresowań
godz. 15:00-16:00
- Rozchodzenie się dzieci do domu, indywidualne rozmowy nauczycieli i opiekunów z rodzicami.